неділю, 18 вересня 2011 р.

Торт з підгузників \ Diaper Cake

Сьогодні хочу показати свою першу спробу у створенні підгузникового торта :))) Раніше мені це творіння було якимсь малозрозумілим, але з народженням дитини його користь для мене стала очевидною :) До того ж, виглядає такий тортик досить симпатично і святково. Отож я озброїлась двома упаковками підгузників для новонароджених, різними стрічками і ґудзиками, а ще купила маленькі дівчачі брязкальця і за півгодини на кухні "спекла" торта! 



Ось таке "чудо" у мене вийшло :)

3 коментарі:

  1. кльове чудо)) мало того, що гарне, то ще й практичне!) дівчатка - то мабуть оцінять лише брязкальця)) і то трохи згодом), а от їх мама буде в захваті)))

    ВідповістиВидалити
  2. дуууже гарний тортик!! якби мені подарили, то шкода було б його "зїсти"! стояв би цілим і милував )))

    ВідповістиВидалити
  3. Дякую! Мама оцінила і тепер він й справді на шафі стоїть цілим і милує око :)))

    ВідповістиВидалити

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.