понеділок, 12 листопада 2012 р.

Хатка №2. Святкова

Доброго вечора всім! Як я й обіцяла, друга хатинка вже тут :) Вона була практично готова ще три дні тому, але щось мені весь час не давало її закінчити! А сьогоднішня погода до того ж ніяк не давала мені її сфотографувати! Це просто жах, як я не задоволена своїми останніми фото робіт! Бррр... 
Дуже хотіла, щоб будиночок вийшов світлий і яскравий, без всякої вінтажності і потертості. Таке буває зі мною рідко :) Фото так і не змогло передати реальної контрастності моїх улюблених різдвяних білого, зеленого і червоного, але в житті вона справді така - нарядна, чи що :))




Папірчик старенький. Пам'ятаєте, колись такий був "Peppe Christmass party". Ягідками якраз розжилася минулого тижня :) Дуже вони мені подобаються. Правда, в останній момент не втрималася і трохи помазюкала їх акрилом. Надпис - зі старих запасів голландських наклейок. Але їх якість мені страшенно подобається! Ключик може й не дуже тут "в тему", але як виявилося, у мене немає жодної підвіски на різдвяну тематику!
Приєднуюся знову до завдання "Другие открытки" від Алены Sineoka і ще раз дякую за фантастичну ідею!
А вам дякую за увагу! Надобраніч!

7 коментарів:

  1. Яка краса! Будиночок такий світлий та святковий :)

    ВідповістиВидалити
  2. Оля, какое красивое сочетание цветов - новогодний белый, праздничный красный и умиротворительный зеленый!)) Очень нравится твой вариант, спасибо, что участвуешь!)

    ВідповістиВидалити
  3. Олічка, це просто казковий будиночок! Дуже гарно і душевно получилося! Краса! Хочеться сидіти і роздивлятися його!

    ВідповістиВидалити
  4. Дякую, дівчатонька! Стільки гарних слів - дуже надихає! :)

    ВідповістиВидалити
  5. Олюся, якщо вона ще краща ніж на фото, тоді вона просто нереально красива )))
    твій будиночок повністю готовий до свята ))) я б сказала то щасливий будиночок ))

    ВідповістиВидалити

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.