понеділок, 7 жовтня 2013 р.

СП альбом. 3-й розворот

Привіт! А ось і я ! Як і обіцяла, показую швиденько третій розворот свого "мученого" альбому :) Насправді ці дві останні сторіночки вийшли не такими мученими, зате дуже прості і лаконічні. Хоча так вони мені подобаються значно більше. А взагалі так і тягнуться руки наліпити туди побільше квіточок, кружев і всяких ніжних штучок - так ні ж, стиль не дозволяє :( 
Обов'язкові елементи цього разу:
1.Стрілочка
2. Квіточки
3. Рамочка для фото
Всі вони розмістилися у мене на першій сторінці:


Випробувала на ній вперше свій новий фен для ембосингу. Дякувати чоловікові, не полінувався привезти його з Маастріхта :) Зручна штука виявилася, правда цей мій папір геть не придатний до таких випробувань - повело його геть зовсім :(
І все-одно тій сторіночці щось бракує...
А друга подобається мені значно більше. Хоча вона також зовсім проста:


І розворот повністю: 


Приєднуйтеся до Галиного СП і пропонуйте свої фантастичні варіанти!


Дякую, що знайшли хвилинку зазирнути в гості! Обіймаю!


1 коментар:

  1. А мені подобається і перша і друга!!! Я більше люблю саме такі сторінки-альбоми, без кучі декору!!!

    ВідповістиВидалити

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.