вівторок, 15 жовтня 2013 р.

СП Альбом з душею. 4-й розворот

Привіт, дорогенькі! Поспішаю показати вам продовження мого альбому про перші дні в Голвеї. Сьогодні в ЗДД стартував четвертий етап Галиного СП і вона показує свій фантастичний четвертий розворот. Ну а я вирішила-таки зробити свої сторіночки заздалегідь, тому ви вже могли побачити їх в ЗДД
Отже, тепер обов'язковими елементами є:
1. Кишенька для диска
2. Годинник
3. Серце

І ось що в мене вийшло:
Перша сторіночка про фантастичний ресторанчик "Cupan Tae". Атмосфера цього місця просто неймовірна - пам'ятаєте, ті відчуття, коли ви приходили на чай до своєї бабусі? А вона витягала з печі духмяний пиріг, а з старого креденсу діставала свої святкові філіжанки з позолотою? - Оце він, дух "Cupan Tae"! Жаль, що рамки цього альбому не дозволили розкрити всю душевність того місця:(


Але в таємній вкладочці я все ж дозволила собі погратися кольорами і додати нарешті КВІТОЧКИ :))) там же і кишенька для диску - поки що в ній просто пару фото.


Ну а тут мої хлопці зображають "Пізанську вежу" :) Годинник і сердечка також присутні:


і все разом:


Якщо раптом до вас тільки-но прийшло натхнення і захотілось зробити свій альбом - ще зовсім не пізно - всі лінки відкриті до кінця СП! Приєднуйтеся! Це неймовірний досвід! Ще раз дякую Галі за її чудесний СП!

Дякую, що заходите в гості! Обіймаю!




Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.