пʼятницю, 28 березня 2014 р.

Великоднє гніздечко

Привіт!
Сьогодні планувала показати вам ще одну листівочку до Дня Матері, але виявилося, що я її забула сфотографувати :) А її самої вже немає - пішла до нової власниці :) Часом зі мною таке буває! Ну нічого, натомість покажу свою першу великодню в цьому сезоні. Знову не для пересилання - надто об'ємна. Але мені вона подобається своїм "сінцем" і взагалі таким "екологічним" виглядом. А для пошти треба буде ще щось придумати компактніше.
До речі, придумала новий еко-фон для фотографування:


Відкрию вам таємницю: гніздечко з яєчками, а також коричневі галузки із звичайного "pound shop" - дешево і сердито :) . А папірчик із нової колекції Dovecraft "Curiosity Corner".
З цією листівочкою візьму участь у завданні від Зроби Сама(А) "Листівки до Великодня" - давненько я там не бувала, і навіть пропустила, на жаль, запрошення як ПД ще перед новим роком :( Дуже хочу виправитися :)

А ще сьогодні зустрічалася з коліжанкою Асею і вона мені такої краси надарувала! Сфотографую і покажу вам! А взагалі дуже тішуся, що маю нарешті скрап-подругу, яка живе близько :)



Тримайтеся на позитивній хвилі! Нехай наші емоції допоможуть здолати зло!
Обіймаю!

4 коментарі:

  1. Олюсь, я іноді дивуюсь твоїй фантазії!! Неймовірна листівочка!!! Така "твоя" - наповнена світлом!! Краса!!! Рада, що в тебе з"явилася реальна скрап-подруга, в мене в нашому селищі такої немає)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Юльчику! І в мене чомусь ніколи не було, хоча і жила в Києві :) А тепер маю і тішуся! :) І ти колись знайдеш!

      Видалити

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.