пʼятницю, 18 квітня 2014 р.

Завершення великоднього сезону і вітання!

Привіт, мої любі! Ще встигаю? - вроді встигаю! Остання в сезоні великодня листівка! Дуже схажа на попередню, бо з того ж паперу - а вигадати з нього щось різне у мене не вийшло - важкий він для мене :)


Додамся ще до Великодніх листівок від Зроби Сама(А) - може не виженуть, бо це вже моя третя робота за цим завданням :)

аж тепер побачила, що на банері написано "до 14.03" - напевно помилилися :)

У мене пасочка готова, беруся до писанок! А у вас на якому етапі підготовка?
 І хоча сьогодні ще тільки Страсна П'ятниця, я бажаю вам, любі, приємних і спокійних Великодніх свят в родинному колі! Нехай Воскреслий Христос принесе відновлення і єдність на наші українські землі, нехай відвкде руку загарбника і захистить нас від усього злого!
Веселих свят!

Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.