суботу, 3 травня 2014 р.

Листівка і тег Provence і вітання з Днем Скрапбукінгу!

Любі, маю для вас симпатичний набірчик, зроблений спеціально для Shabby Scrap в ролі запрошеного дизайнера на завдання "Теги". Вирішила ще раз повернутися до свого улюбленого Провансу. Спочатку була листівка, а потім додався ще й тег. Зробила його з палітурного картону і він вийшов такий "солідненький", важкий навіть досить. Загалом роботою я задоволена, досі стоїть в мене на поличці "улюблених".




А вчора я вперше попробувала декупаж. Точніше напевно щось схоже на це, бо я не впевнена, що робила все саме за законами класичного декупажу. Декорувала хатку-шпаківню залишками серветок, які залишилися після Великодня. Як тільки покращиться погода, одразу ж покажу, що в мене з того вийшло. 
До речі, може хтось натрапляв на якісь відео-МК декупажу для початківців, бо я спочатку роблю, а потім думаю, що було б непогано навчитися це робити :)

A ще сьогодні Міжнародний День Скрапбукінгу! З цим і вітаю вас, любі майстриньки і скрапоголіки! Безмежного вам натхнення і нескінченних можливостей для його втілення! 

На сьогодні все. Травневі, як і передчувалося, оповиті тривогою і важкими новинами :( Немає настрою і оптимізм тихо дрімає в кутку. Втомилася від цієї напруги і очікування поганих вісток з України. Дай Боже пошвидше нам з цим справитися!

Тримайтеся, бережіть себе і близьких! Обіймаю!

6 коментарів:

  1. Гарнюні такі! Мені особливо тег подобається! Може тому що горошки люблю до безтями :)
    і всім нам треба вже спокій, оптимізму та спокою. Миру!

    ВідповістиВидалити
  2. Як ніжно і неймовірно красиво)))
    з святом ;)))

    ВідповістиВидалити
  3. Олю, чудова гама кольорів! Такий ніжний та романтичний дует вийшов! Чекатиму на твій декупаж-досвід :) сама таким колись захопилась, але тепер все часу немає. Серветки, лаки, навіть підготовлені пляшки лежать і чекають на мене :)

    Бажаю тобі і всім нам спокою та впевненості у завтрашньому дні. Я щодня переглядаю новини, події все ближче підповзають до мого рідного краю - Херсонщини, брат у Харкові мешкає... телефоную і пишу додому кожен день... слів нема.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую, Катю! У мене декупаж аматорський - без спецматеріалів, тільки баночка Mode Podge :)
      Дай Бог нам всім миру і спокою, щоб нашим людям нічого не загрожувало!

      Видалити
  4. Оля, які ж вони ніжні!!! Прованс у тебе виходить фантастичний!!!

    ВідповістиВидалити
  5. Дякую дівчатонька за ваші добрі слова! Сама люблю цей стиль, і рада що вам подобаються мої роботи в ньому!

    ВідповістиВидалити

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.