середу, 24 вересня 2014 р.

Груднева

Привіт, хороші! А у мене "то пусто, то густо". Так от, зараз схоже, що густо. Надворі така осінь, що хочеться творити, не зважаючи ні на що. Але сьогоднішня листівка у мене чомусь викликала асоціації з груднем. Ні, не тутешнім, дощовим і звіяним неймовірними океанськими ураганами, а нашим, українським. Коли дерева вже зовсім голі і випадає перший сніжок, Коли ще немає морозів, але гілки вкриті вранішнім інеєм і сріблястою памороззю, коли природа трохи сонна, проте сповнена чарівного ніжного очікування Різдвяного дива. Це пора кришталевих передчуттів з відблиском золотих жаринок на дровеняках розпаленого каміну; це химерні квітчасті візерунки, які довгими ночами виводить на вікнах молода Зима; це примерзлі ягідки глоду, даровані нам щоб розбавити вдавану суворість грудневої пори. Уявили собі трошки? А ось так уявила собі я:


Ото вже вибачте мені, щось понесло на романтику :)
Тепер повернуся до прози. На цю роботу надихнуло мене завдання від Зроби Сам(А) "Листівки з золотом+дерев'яний елемент". Дерево, особливо у вигляді принту дерев'яної фактури, я люблю давно і ніжно. Як бачите, продовжую освоювати чудові "дерев'яні" листочки від Lesia Zgharda. Присутній також і чудовий чипборд від Scrapiniec (окреме дякую Домініці за нього). А з золотом у мене складніше. Практично не використовую його в роботах, от тільки у вигляді металевих прикрас. Ось тут вого у мене, як і належить золоту, надійно приховано:




На сьогодні це мабуть все. Завжди тішуся вашим відвідинам мого блогу!
До зустрічі і тримаймося!


9 коментарів:

  1. Oля, ти так гарно пишеш, аж зими захотiлося... таки справжньоï такоï, щоб снiжок рипiв пiд ногами i дерева бiлi-бiлi... в нас тут теж такого нема...
    листiвка гарна, i те що тепер "густий" перод теж класно. чекамо нових робiт!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Танюся! Так приємно бачити і "читати" тебе в себе в гостях!

      Видалити
  2. так гарно написано, що аж захотілося зими, хоч я її не дуже люблю))))
    листівка неймовірна, передає всі твої слова, краса!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Марієчко! Часом під настрій слова беруться самі собою. Тішуся, що вам сподобалося!

      Видалити
  3. I came here from Asica's blog and wow...isn't this card just stunning! So beautiful! ;-)

    ВідповістиВидалити

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.