понеділок, 23 січня 2017 р.

My first Inspiration for Studio 75 \ Моя перша для Studio 75

Привіт-привіт, мої хороші! Ось і проминули зимові свята (хоча ні, моє останнє зимове свято ще попереду, в суботу :) і час знову братися до роботи. Тим більше, що є чудове джерело нового натхнення! Цього року я надихатимуся і надихатиму вас працями з продукцією від польського виробника Studio 75! Давно люблю їх чудесні папери - завжди висока якість, завжди дуже цікаві дизайни. Ще дуже люблю їх за "правильну" товщину.  Різноманітні, різнобарвні, на будь-який смак. Я переглянула свої запаси і сама здивувалася, що серед польського паперу у мене якраз найбільше Studio 75. Ну справді класний! І ДК у низ завжди на висоті! Тому була надзвичайно рада і захоплена, коли отримала листа із запрошенням в їх команду під самий новий рік! Оце так подарунок!
Минуло кілька тижнів і сьогодні день моєї першої публікації. Для своєї першої роботи вибрала колекцію Alice's Dreams - фантастична, ніжна, але фактурна, дуже гарно поєднується і має суперові елементи для вирізання: теги, беджі, надписи, листки і квіти! Листівка вийшла трохи мікс-медійною, та все ж намагалася не замалювати всю красу :)

Hello, dear friends! Olga is here! I’m delighted to post my first inspiration as a member of Studio 75 Design Team. Same as all of you, I’m in love with Studio 75 products! Among my recent favourites for sure is Alice’s Dreams collection. No wonder my first project is based on it. So here it is:

Witam drodzy przyjaciele! Tu Olga. Cieszy mnie post z moją pierwszą inspiracją dla DT Studio75. Tak jak wszyscy jestem zakochana w produktach Studio75. Wśród moich ostatnich faworytów jest kolekcja Marzenia Alicji. Nic dziwnego, że mój pierwszy projekt opiera się na tej kolekcji. Oto on:







The materials I used in my project:

        


I’m sure It’s going to be a very creative and inspiring year with Studio 75!
See you soon!

Hugs, Olga

Jestem pewna, że to będzie bardzo twórczy i inspirujący rok ze Studio75!
Do zobaczenia wkrótce!
Uściski, Olga


Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.